15
Crysis 3 yeni bir oyun. Bu nedenle sorunlar yaşamanız doğaldır. Ancak biz varken sorunlarla karşılaştığınız için üzülmeyiniz. Çünkü biz hemen sizler için çözüm yolu üreteceğiz. Tıpkı Crysis 3 için ürettiğimiz gibi.



Crysis 3'te böyle bir sorun yaşamadım. Ancak oyunla ilgilendiğim için internetten bir araştırdım. Baktım ki bir sürü kişi sorun yaşıyor. O kişileri oyunu kaçak oynamalarından dolayı sorun yaşadıkları açık. Oyunu orijinal alsanız bu sorun yaşanmazdı. Ancak biz sizlere bu sorunu nasıl çözeceğinizi yine de söyleyeceğiz. Ben oyunu orijinal oynadım. Bu nedenle sorun yaşamıyorum. Siz de orijinal alırsanız sorun yaşamazsınız. Ancak almak istemeyenler şu dosyayı indirip oyunun kurulu olduğu yere atsınlar. O zaman oyuna girip devam edebilirler. 

Bu dosyayı oyunun kurulu olduğu yere attığınız zaman oyunun kurulu olduğu yerdeki Crysis 3.exe klasöründen açın. Oynamaya başlayın.

Bizi takip etmeye devam edin. Facebook'tan takip etmek için tıklayın.

http://www.10line.net sitesinde yayınlanmıştır...

Yorum Gönder

  1. Altı çizili ve italik yazılı yazı var "şu dosyayı indirip" yazan yer

    YanıtlaSil
  2. oda olmuyo arkadaşım yine atıyo tüm crackleri denedim yine olmadı atıyoda atıyo :((((((((

    YanıtlaSil
  3. Yazıda bahsettiğimiz yöntemle ilgili sorun yaşayanlar olmuş. Şuan kullandığımız bir yöntem. Çalışıyor. Nerede sorun yaşadığınızı bize ayrıntılı şekilde anlatırsanız belki yardımcı olabiliriz.

    YanıtlaSil
  4. oyunu baştan kurmanı öneriyorum. bu hatayla ilk kez karşılaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Oyuna baştan başlamanızda fayda sağlayabilir. ilk önce oyuna baştan başlayın yeni bir profil aın ya da şimdiki profilinizi silin baştan başlayın. olmazsa oyunu baştan kurun.

    YanıtlaSil
  6. ben oyunu orjinal aldım ama multisinde sorun çıkarıyo 3 aydır çok güzel giriyodu son 1 haftada multiye girer girmez atmaya başladı

    YanıtlaSil
  7. Güncelleme bekleyin. Ya da sisteminize giren bir zararlıdan kaynaklıda olabilir. Ama genel bir sorunsa güncelleme ile hallederler.

    YanıtlaSil
  8. BENDE ÇOK ACAYİP BİR SORUN VAR OYUNDA İKEN BİRDEN BİRE SİMGE HALİNE KÜÇÜLÜYO TEKRAR AÇIYORUM 1 DK SONRA TEKRAR YAPIYO SÜREKLİ YAPIYO BUNU ÇÖZÜMÜ NEDİR SİZCE BİLEN VARMI

    YanıtlaSil
  9. O yüksek ihtimal oyundan değil bilgisayarınızdan kaynaklı bir durum. Aynı şey video izlerkende olur örneğin. Görev çubuğu videonun üstüne çıkar. Bilgisayarda bir zararlı var muhtemelen... Benim görüşüm bu. Aynı durum bir kaç güvenlik forumunda tartışıldı ama maalesef çözüm yok. Ama %90 bilgisayarınızdan kaynaklı...

    YanıtlaSil
  10. NE YAPMAM GEREKİYOR PEKİ OYUNDAN SOGUDUM YA

    YanıtlaSil
  11. Dediğim gibi zararlı tespit edilebilse çözüm bulunur ama neyin buna neden olduğunu bilmiyorum. Güvenlik forumlarında da konuya çözüm getirilemedi. Oyunla alakalı olmadığını söyleyebilirim ama...

    YanıtlaSil
  12. oyun hakkında tekrar bir şey soracam bu bölüm sonu alpha seff ölmüyor bazı forumlarda crack falandan bahsediyorlar onları falan indirdim bin32 klasörüne attım yok gene yok
    çözümü bilen varmı acep....?

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar bende de aynı sorun vardı vereceğim linkten save dosyasını indirin istediğiniz bölümden devam edin http://downloadsafe.org/file/0_i4B

    YanıtlaSil
  14. esc nin ALTINDAKİ TUŞA BASISIN ÇIKAN SAYFAYA --MAP CANYON--YAZIN

    YanıtlaSil

 
tic
Top